mandag 26. mai 2014

Den dårlige samvittigheten

Tiden strekker ikke til (opprinnelig publisert 18.07.2013)

Jeg har så mye informasjon som jeg gjerne skulle lagt ut her, men tiden strekker ikke til. Har du det sånn også?

Siden jeg startet denne bloggen for bare noen dager siden, så har jeg fått massevis av tilbakemeldinger. Både her på bloggen, via facebook og via e-mail. Fra både familie, bekjente og ukjente. Det er så utrolig hyggelig med disse tilbakemeldingene.

Jeg har fått "ny" informasjon som jeg har oppdatert innleggene mine med, og det er jo kjempespennende. Tenk at noen leser min blogg og tar seg tid til å kommentere og gi meg tilleggsinformasjon. Jeg setter utrolig stor pris på det.

Med full jobb, hus og hjem, bil og tenåring, katt og besøkende så løper tiden fra meg. Jeg vil jo så gjerne legge ut mer og få flere tilbakemeldinger.


Er det noen som kan utvide døgnet mitt med 24 timer tro? Eller vil tiden gå bakover dersom jeg rygger?

I kveld har jeg sjekket opplysninger, det må jo være riktig. Og der jeg ikke er helt sikker så må i alle fall antagelsen "henge på greip" før jeg legger det ut tankene rundt en person eller hendelse.

Jeg aner ikke hvor mange sider i kirkebøker jeg har bladd meg gjennom i løpet av kvelden, men jeg kommer i alle fall til å drømme gotisk skrift i natt.

Og jeg gleder meg til i morgen ettermiddag, for da skal jeg sette meg ned å samkjøre flere av mine lagrede opplysninger om mine forfedre, og gi dere et lite innblikk i mitt familietre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar