mandag 26. mai 2014

Tusen tanker, men det var det med å overføre fra tanke til gjerning da (opprinnelig publisert 13.07.2013)

Jeg har kikket litt på andre slektsblogger, og det er morsomt med slektstre, men mitt er så innmari stort. Har vært litt vel ivrig når det gjelder den hobbyen, så informasjonen som er samlet er enorm.

Det her er bare 5 generasjoner over meg


Så hvordan kan jeg dele dette med dere, uten at det blir helt overveldende?

I går så skrev jeg om den ene tipp-oldefaren min og hans barn, litt om hans liv, og spørsmål som har dukket opp rundt han.

Jeg tror jeg fortsetter på den måten, jeg tar for meg enkeltpersoner i treet mitt. Så får jeg heller vurdere om dette bør gjøres på en annen måte senere.

Har dere ideer og/eller kommentarer så er det bare å komme med dem.

Ha en strålende sommerlørdag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar